Basisschoolmateriaal

 

Basisschoolmateriaal

Voor de geschiedenis van het klassieke onderwijs en de ontwikkeling van het ontwikkelingsmodel voor de lagere school in de Verenigde Staten, zie Christopher Lubensky, Elementary School in America. Voor een bespreking van het nieuwe NSSTR-model voor de lagere school, zie ASPS Institute.

2. Fragmenten uit het CCI-model (Consumer Counts of Income) – Video

We hebben nu aanvullende gegevens toegevoegd van het Common Core State Standards Initiative (CCSSI), een onderzoeksprogramma dat wordt beheerd door het National Center for Education Statistics, aan onze Snippets for Elementary Schools . We hebben de kwaliteitsgegevens gepubliceerd voor de verschillende staten waarvan bekend is dat ze de CCSSI implementeren en de resultaten zijn gemengd, over het algemeen onthullen ze problemen bij de implementatie en een algemene interesse in nieuwe staatstests. Terwijl we de resultaten onderzoeken, hopen we aanvullende fragmenten te produceren die de implementatie van de CCSSI in de staten en de samengestelde scores laten zien. Klik op de hieronder beschreven link, klik op de staat en scroll naar beneden om de toegevoegde gegevens te zien die via CCSD zijn gepubliceerd. – volgens het soort vooruitgang dat is geboekt om iets te doen, en wat daarvoor nodig is, op basis van openbare verslagen en openbaar gemaakte informatie over de resultaten van schoolprestaties. – de som van de rapportage van elke staat die beschikbaar is gesteld voor de CCSSI. – de kloof tussen wat de CCSS-gegevens ons laten zien en wat er in de kranten en reguliere nieuwsberichten wordt gemeld – zowel positief, negatief als neutraal (want ook die kunnen variëren).

Deze fragmenten uit de Consumer Counts of Income (CCI) tonen de informatie over de herzieningen van de 8e graad wiskunde Verbal. Toegegeven, de grafiek toont de drie staten waar de CCSSI is uitgevoerd. Dit zijn echter de drie staten waar de CCSSI-gegevens het minst beschikbaar zijn geweest, omdat de CCSSI-toepassingen in sommige tot zeer slecht presterende staten aanzienlijk zijn stopgezet. Wij hebben in deze verslagen uitstekende, en voor velen van hen zeer interessante en waardevolle informatie gevonden die inzicht verschaft in de verschillende soorten tests. Dit is slechts een samenvatting van wat de rapporten laten zien. In de volgende rapporten zullen echter de afzonderlijke rapporten van de staten met hun inhoudsopgave worden getoond, totdat de hele CCSSI-dataset openbaar beschikbaar is.

Met dank aan Floyd Atkinson van SFS en Nicole Pahili van NCES voor hun aanvullingen.

3. Geen kind achterlaten: De race naar de bodem? Verslag

Laat ik ondubbelzinnig zeggen dat mijn conservatieve collega’s en ik van mening zijn dat er geen twijfel over bestaat dat leerkrachten er de oorzaak van zijn dat kinderen falen of er niet in slagen goede burgers en bijdragende burgers te worden. De gegevens tonen aan dat leerkrachten er niet op uit zijn om de resultaten van de leerlingen te verbeteren – het zijn zakenlui in een zeer concurrentiële markt – en dat zij in onze klaslokalen vele ongeneeslijke medische zonden begaan.

Als opvoeders niet in staat waren kinderen te vertellen wat ze moeten leren, zouden ze hun eigen kadaverachtige en kinderachtige koppen leren weg te blijven van het strijdperk.

En dus zullen we doorgaan met onze hoop en dromen in te hakken in de zwarte wiskunde-rotsoep van de Common Core. We zullen het rooster blijven aanpassen om de leerling te passen als een handschoen, maar we zullen onze code niet vervuilen met nieuwe algebra-symbolen, acroniemen voor biowetenschappen, kansen en taken. We zullen geen verhalen gebruiken die de verwondering en de poëzie proberen te introduceren die schuilen in het geloof in de Voorzienigheid.

5. SPZ-verslag en samenvatting – Samenvatting van SPZ- Brandweerfonds

Een van de hoogtepunten van het vrijgeven van gegevens dit jaar is het vrijgeven van het rapport en de voorlopige analyse van SPZ’s Race to the Bottom Monitor. SPZ heeft voor het eerst ontmoetingen gehad met scholen, staten, stichtingen en anderen om haar bevindingen te delen over hoe de natie worstelt om kinderen te helpen slagen. De studie schetst de aanbevelingen die SPZ heeft voor beleidsmakers en opvoeders voor 2014. Voor 2014 bouwt dit specifieke voorstel voort op het SPZ Framework for a Rapidly-Improving Schools en het wekken van verwachtingen dit najaar. SPZ zou in de frontlinies staan in de strijd tegen deze “patrick bull” van ongelijkheid, Arun Sundararajan en vivian chen.

Zie “SPZ-onderzoek wijst uit dat er een stevig prijskaartje moet worden gehangen aan een ‘pay for performance’-model”.

9. Bij- en nascholing

Cross-training, of het nu gaat om organisaties of individuen, wordt vaak een andere vorm van zakelijk denken en problemen oplossen om succes te blijven boeken en niet een antwoord op unieke leerproblemen. De kwaliteit van cross-training kan dus verbeterd worden als men teamspeler is.

Voor meer details over hoe u ervoor kunt zorgen dat uw team superieur is aan andere teams van teams die minstens anderhalve generatie van elkaar verwijderd zijn, raden wij u ten zeerste aan ons artikel te lezen over cross-training en de paraatheid van leerkrachten . – De meeste cross-trainingen zijn gericht op het verhogen van IQ-niveaus, motivatie, gevoel van eigenwaarde, academische prestaties en analytisch en probleemoplossend vermogen. Kwalitatieve cross-training heeft echter ook te maken met het verbeteren van het inschattingsvermogen van teamleden (balvaardigheden) op hetzelfde moment.

Lees meer:

Basisschoolmateriaal

Lesmateriaal basisonderwijs

Basisschool materiaal

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *